Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Ψηφιακή κοροϊδία» στην εκπαιδευτική διαδικασία

Για άλλη μια φορά περίσσεψαν τα μεγάλα λόγια κατά την παρουσίαση του νέου σχεδίου του υπ. Παιδείας για «μεταρρύθμιση» της..

Για άλλη μια φορά περίσσεψαν τα μεγάλα λόγια κατά την παρουσίαση του νέου σχεδίου του υπ. Παιδείας για «μεταρρύθμιση» της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που έγινε σήμερα στο χωριό Ριζώματα της Ημαθίας. Ο Κ. Μητσοτάκης μίλησε για «Επανάσταση στην Παιδεία και στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος», κάνοντας αναφορά στο «Ψηφιακό Σχολείο», όπως ονόμασε η κυβέρνηση τη νέα αυτή μεταρρύθμιση, τη στιγμή που στα σχολεία η πτώση σοβάδων και τα προβλήματα από τις απαρχαιωμένες υποδομές είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. 

Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, κάνοντας αναφορά στο τι θα περιλαμβάνει το «Ψηφιακό Σχολείο», το «ψηφιακό φροντιστήριο» θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το Σεπτέμβρη και θα αφορά μαθητές από την Α’ Δημοτικού μέχρι και την Γ’ Λυκείου. 

Ειδικά για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, όπως είπε ο υπουργός απογειώνοντας την «ψηφιακή κοροϊδία» προς τους μαθητές και τις οικογένειές τους που πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά ακριβώς γιατί και το σχολείο μετατρέπεται συνεχώς αποκλειστικά σε «εξεταστικό κέντρο», θα λειτουργήσει «ψηφιακό φροντιστήριο» πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ώστε να μπορούν να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. 

Οι αναφορές σε «υβριδικά συστήματα διδασκαλίας», για τις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές που θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβρη (όπως αναφέρθηκε θα προβλεφθεί φυσική παρουσία τριών εκπαιδευτικών στο σχολείο για τα βασικά μαθήματα και τα υπόλοιπα θα διδάσκονται μέσω τηλεκπαίδευσης) αποτελεί δείγμα γραφής, αλλά και προάγγελο μιας πολιτικής που τις εξελίξεις στην τεχνολογία τις αξιοποιεί για να αποφέρει πλήγματα στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, αφού αξιοποιείται για να υποκαταστήσει την αναντικατάστατη ζωντανή επαφή εκπαιδευτικού και μαθητή.  

«Πρωταγωνιστής της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ο δάσκαλος και ο καθηγητής, το κυριότερο συστατικό της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι οι σχέσεις που αναπτύσσει ο εκπαιδευτικός με τον μαθητή. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Αυτό το οποίο ερχόμαστε να κάνουμε σήμερα είναι να κάνουμε ευκολότερη τη δουλειά τους», τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, τη στιγμή που με το νομοσχέδιο αυτό προβλέπει ακριβώς το αντίθετο!

Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης, που ήταν και αυτός παρών στην παρουσίαση, έπλεξε το εγκώμιο στα χρήματα που δίνει η ΕΕ για το Σχολείο, τη στιγμή που αυτά τα χρήματα προέρχονται από τη φορολεηλασία των λαών της Ευρώπης και η κατάσταση στα σχολεία είναι οι πεσμένοι σοβάδες, τα πλημμυρισμένα προαύλια, οι ανατιναγμένοι λέβητες, οι ρωγμές στους τοίχους και τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν κάθε χρόνο σε εκπαιδευτικούς. Από 902.gr

Σχετικά θέματα

Απόψεις